menu
Úvod Rady a tipy

13 tipů pro snadnější používání e-shopu

 

Od jednoduššího přihlášení přes rychlejší vyhledávání až po pohodlnější objednávání. Projděte si 13 krátkých tipů, které vám ulehčí orientaci na našich stránkách.

  1. 📧 Přihlášení do účtu a přihlašovací e-mail
  2. 📄 Platba na fakturu se splatností 30 dní
  3. 🩺 Kategorie Stomatolog, Lékař, Veterinář a Firma
  4. 💰 Akční ceny a akční leták
  5. 🎫 Uplatnění slevového kódu
  6. 🏷️ Speciální nabídky v sekci Výhodné sety
  7. 🧡 Urychlený nákup díky funkci "Moje zboží"
  8. 🏠 Změna dodací adresy
  9. 📦 Doručení produktů s různou skladovostí
  10. 👀 Hlídač dostupnosti
  11. 💼 Výhody pro registrované zákazníky
  12. 🚫 Bezplatná změna či storno objednávky
  13. 🔁 Snadnější reklamace s online formulářem
 

1. 📧 Přihlášení do účtu a přihlašovací e-mail

K přihlášení do svého účtu musíte používat jedinečný e-mail. Do dvou různých účtů/firem se tedy nejde přihlásit přes jeden e-mail.

Jste registrovaný firemní zákazník? Pak doporučujeme používat jen firemní e-maily. Chráníte tak svou firmu – váš účet bude bezpečnější.

 

2. 📄 Platba na fakturu se splatností 30 dní

Tato platba je dostupná všem registrovaným firemním zákazníkům, kteří mají ve svém účtu vyplněné IČO.

 

3. 🩺 Kategorie Stomatolog, Lékař, Veterinář a Firma

Do hlavních kategorií Stomatolog, Lékař, Veterinář a Firma jsme zařadili vybrané skupiny zboží. Pro jejich zobrazení najeďte myší na požadovanou kategorii. V ní také najdete seznam všech kategorií. Stačí v levém dolním rohu stisknout Zobrazit všechny kategorie.

Hlavní kategorie e-shopu

Přehled hlavních kategorií na e-shopu
 

Strom kategorií e-shopu

Zobrazení po najetí myší na hlavní kategorii Stomatolog + tlačítko Zobrazit všechny kategorie

 

4. 💰 Akční ceny a akční leták

Nadále pro vás připravujeme akční letáky se zajímavým cenovým zvýhodněním. Zboží s akčními cenami najdete v kategorii Akční ceny.

Akční ceny a akční leták

Akční ceny najdete v navigační liště pod ikonou Přihlášení a registrace. Akční letáky se pak nacházejí nad ikonou Přihlášení a registrace

 

5. 🎫 Uplatnění slevového kódu

A) Pro uplatnění slevy přidejte do košíku požadované zboží

B) V jeho detailu najděte pole Máte slevový kód?

C) Následně zadejte kód a zmáčkněte tlačítko Použít. Sleva se automaticky načte.

 

Slevový kód platí na veškeré zboží, mimo speciální nabídky Výhodné sety.

Uplatnění slevového kupónu

Detail nákupního košíku s polem Máte slevový kód? pro uplatnění slevy

 

6. 🏷️ Speciální nabídky v sekci Výhodné sety

Ve Výhodných setech můžete získat:

  • dárek zdarma,
  • množstevní slevy,
  • dodatečnou slevu na produkt při odběru určitého množství,
  • speciální sety produktů, k nimž nabízíme další produkt zdarma či za lepší cenu.

Speciální nabídky v sekci Výhodné sety

Výhodné sety najdete v navigačním menu na pravé straně, pod ikonou košíku 

 

7. 🧡 Urychlený nákup díky funkci "Moje zboží"

Díky této funkci si můžete prohlédnou produkty, které jste si označili jako oblíbené, nebo u nás za poslední rok zakoupili. Tento přehled vám umožní tyto produkty opět vložit do košíku a rychleji tak nakoupit to, co potřebujete.

Funkce Moje zboží

Jako přihlášený uživatel můžete využít funkce "Moje zboží"

Do oblíbených produktů si můžete přidat zboží, které často hledáte. To pak najdete pod tlačítkem ❤️ Moje zboží.

Urychlený nákup díky oblíbeným produktům

Jako přihlášený uživatel můžete produkty Přidávat do oblíbených
 

8. 🏠 Změna dodací adresy

Potřebujete změnit dodací adresu? K té původní můžete přidat adresu novou, kterou pak budete využívat pro své objednávky. Chcete některou adresu úplně odstranit? Ozvěte se nám na 800 880 864 či info@medplus.cz a my ji navždy smažeme.

Po odeslání objednávky jste si všimli, že máte zadanou špatnou adresu? Zavolejte nám na 800 880 864. Místo doručení vám rádi změníme. Ozvěte se prosím co nejrychleji. Jsme rychlí a může se stát, že už se zásilka vypravuje.

 

9. 📦 Doručení produktů s různou skladovostí

A) Chcete doručit kompletní objednávku i přesto, že všechno zboží není ihned skladem? Pak zaklikněte pole Dodat objednávku, až bude vše skladem. Objednávku expedujeme v momentě, kdy se naskladní všechny položky.

Doručení produktů s různou skladovostí

Tlačítko Dodat objednávku, až bude vše skladem najdete v nákupním košíku 

 

B) Přejete si dodat zboží skladem co nejdříve a nedostupné produkty doposlat po naskladnění? Pak pole Dodat objednávku, až bude vše skladem nezaškrtávejte. Naskladněné produkty vám pošleme obratem, ty zbylé po doskladnění. Druhé dopravné je zdarma. 

 

10. 👀 Hlídač dostupnosti

Chcete produkt, který není aktuálně skladem? Využijte funkci Hlídat dostupnost. Najdete ji na detailu daného zboží. Jakmile bude opět skladem, pošleme vám zprávu na e-mail.Hlídač dostupnosti

U produktů, které nejsou skladem, můžete využít tlačítko Hlídat dostupnost 

 

11. 💼 Výhody pro registrované zákazníky

Registrací na našem webu získávate výhody jako rychlejší nákup či možnost platby na fakturu se splatností 30 dní (u IČO). Všechny benefity najdete na stránce Výhody registrace

Neregistrovaný zákazník může objednávat výhradně na dobírku. Zboží se platí hotově či kartou při převzetí.

 

12. 🚫 Bezplatná změna či storno objednávky

Chcete učiněnou objednávku změnit či stornovat? Kontaktujte nás na bezplatných telefonních linkách.

🩺 Všeobecná linka: 800 880 864 📞

🦷 Stomatologická linka: 800 400 449 📞

 

13. 🔁 Snadnější reklamace s online formulářem

Pro reklamaci jsme připravili jednoduchý reklamační formulář přímo na webu. Prosíme následujte kroky níže:

Jsem registrovaný zákazník
  1. Přihlaste se do svého účtu.

  2. Zvolte objednávku, z níž chcete zboží reklamovat, a klikněte na Reklamovat zboží.

  3. Vyberte produkt, který chcete reklamovat. Pak stiskněte Reklamuji tento produkt.

  4. Pod produktem se zobrazí pole Popis reklamace. Do něho napište důvod reklamace.

  5. V dalším kroku můžete nahrát fotku závady reklamovaného zboží. Získáme tak lepší přehled a celá reklamace bude snadnější.

  6. Následně zvolte způsob požadovaného řešení reklamace.

  7. Souhrn reklamace naleznete v e-mailu, který je registrován u vašeho účtu.

  8. Naše reklamační oddělení vás bude co nejdříve kontaktovat.

Nejsem registrovaný zákazník
  1. V sekci O nákupu klikněte na odkaz Reklamace.

  2. Zadejte číslo objednávky, z níž zboží reklamujete. Pak klikněte na Načíst položky.

  3. Vyberte produkt, který chcete reklamovat. Pak stiskněte Reklamuji tento produkt.

  4. Pod produktem se zobrazí pole Popis reklamace. Do něho napište důvod reklamace.

  5. V dalším kroku můžete nahrát fotku závady reklamovaného zboží. Získáme tak lepší přehled a celá reklamace bude snadnější.

  6. Následně zvolte způsob požadovaného řešení reklamace.

  7. Souhrn reklamace naleznete v e-mailu, který je registrován u vašeho účtu.

  8. Naše reklamační oddělení vás bude co nejdříve kontaktovat.